OBSESSION – Kings of Leon

I freaking love this band ! 😀

Let’s begin, shall we?

Am descoperi Kings of leon prin 2011 sau poate chiar mai devreme. Atunci imi ocupam noptile cu emisiunile de pe MTV dar nu imi mai amintesc nimic despre ea, poate doar ca tipele de acolo discutau despre cat de hot este Caleb. Ei bine, lady, vocea lui nu este? Am auzit pentru prima oara o cea mai cunoscuta melodie a lor : Sex on fire si nici in ziua de astazi nu imi pare rau, oricum i-as asculta la infinit. Apoi, cu un mic search pe Google am descoperit si restul melodiilor lor, de la Radioactive la Closer, de la The bucket la Red Morning Light. Si asa a inceput povestea obsesiei mele pentru muzica lor geniala.

I just love them.

*Sunt curioasa care credeti ca este preferatul meu. hehe*

Conform Wikipedia, genurile muzicale in care se incadreaza muzica lor este:

  • Rock alternativ
  • Rock sudic
  • Garage rock

Trupa este compusa din 3 frati si un var. Family band ce sa mai :3 Nu-i de mirare de ce muzica e super. Astfel ii avem pe:

Caleb Followill

Jared Followill

Nathan Followill (aka my crush)

Matthew Followill

Awwww  these guys.

Pana acum au scos urmatoarele albume:

    • Youth and Young Manhood (2003)
    • Aha Shake Heartbreak (2004)
    • Because of times (2007)
    • Only by the night (2008) – my fav 🙂
    • Come Around Sundown (2010)
    • Mechanichal Bull (2013)

>
Am de la ei doar primele 5 albume (Mechanichal bull will come as soon as possible ) plus un cd din concertul de la Londra (din 2009 cred). Muahahaha
image

Melodiile mele preferate sunt :

Closer ( inca cred ca erau drogati cand au inregistrat-o 😀 ) + live aici( care e genial)

Family tree 

Notion

Notion

Knoked up si un remix foarte misto aici.

Supersoaker

A few funny photos:

OMG :))))

OKAY OKAY NU MAI POT SA MA OPRESC :)))

.

.

.

Well.. that’s enough fot today 😀

~So Cute~

2 thoughts on “OBSESSION – Kings of Leon

  1. Daca tin bine minte prima melodie ascultata a fost “Back Down South” si de atunci de fiecare data cand vreau sa ascult muzica buna, Kings of Leon sunt printre preferati 🙂
    fain fan girl articol 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

