Unpopular Opinions Tag

De cateva zile am vazut ca pe booktube circula acest tag. Nu stiu daca este si pe blogosfera dar .. here we are. Mi se pare un tag super si m-am decis sa il fac si eu. 🙂

No one can stop me 🙂

1.O carte sau o serie populara de carti care tie nu iti place.

Nu am chiar ceva care sa imi displaca profund. Singura varianta pe care o am este “Fifty shades of Grey”. Pentru mine a fost doar o lectura rapida si atat. La inceput imi placea dar dupa ce am intrat si mai mult in actiune ( “actiune” ahaha) , ceata s-a cam naruit.

2.O carte sau o serie de carti pe care toata lumea pare sa o urasca dar tie iti place.

Seria “Lorien Legacies”!!!! Parerile sunt impartite din cauza filmului (srsly bleah) dar mie imi place la nebunie seria am citit doar primul volum si o jumatate din cel de-al doilea.

Spike’s words of wisdom to me.

3.Un OTP care nu iti place. (OTP inseamna One True Pair…in case…)

Singurul care mi-a brazdat mintea de ceva vreme e Jon Snow si Daenerys Targaryen din seria A Song of Ice And Fire . De ce OTP-ul asta exista  ? Nu inteleg… -_- Personal imi plac ambii dar individual, damn it!  nu impreuna! sau Jon si Ygritte ; Daenerys si Khal Drogo. (trebuie sa bocesc putin acum)

4. Un gen literar de care nu prea te atingi.

Nu stiu daca e exact un gen dar contactul meu cu umorul e foarte mic aproape inexistent. Chiar nu pot sa spun daca am citit o carte care sa fie doar de umor (lasam celelate genuri in care sunt presarate glumite )

5.Un personaj popular /iubit care tie nu iti place. 

Toata lumea pare sa il placa pe Draco Malfoy dintr-un anumit motiv pe are eu nu il vad. Nul il urasc dar nici nu il plac. Era amuzant cu toata incapatanarea lui si amenintarile copilaroase dar tot as fi vrut sa ii sterg zambetul de pe fata daca s-ar fi putut.

Yea Yea Draco . Still don’t care about your opinion.

6.Un autor popular pe care nu poti sa-l citesti dintr-un anume motiv.

Jules Verne. Toata viata am incercat sa citesc ceva de la el. Cartile imi stau in biblioteca si mai ca se pune praful pe ele (10-12 la numar). Inca vreau sa il citesc dar pur si simplu nu pot sa ma concentrez pe toata avalansa de informatii necunoscute. Cel mai mult am citit cam 30 de pag din 20 de mii de leghe sub mari … yeap

7.O topica populara de care te-ai saturat (de ex: printesa pierduta, conducatorul corupt, triunghiuri amoroase etc)

Daca o sa mai vad vre-un cuplu format din doi oameni care se urasc o sa o iau razna. Just..why ? Accept dezvoltarea personajelor pe parcursul cartii dar de ce trebuie sa ajunga impreuna ?

8. O serie populara pe care nu ai de gand sa o citesti.

Pretty little liars 

Gossip Girl

Nu ma atrag absolut de loc. Am incercat sa ma uit si la seriale si tot degeaba.

9.Se spune “Cartea e intotdeauna mai buna ca filmul” dar care film ti-a placut mai mult decat cartea ?

Insurgent. Cartea e preferata mea din trilogie dar filmul mi-a placut mult mai mult. Au fost schimbari in el dar ma simt de parca totul a fost mai alert si prezentat mult mai frumos decat in carte.

Link catre video-ul creatoarei aici.

Nominalizez pe :

  1. D3spre carti
  2. The Sagittarius Books
  3. Carti, vise si fluturi
  4. oricine mai vrea sa il faca 🙂
Leave a Reply

