In a world of Gods and monsters

Nu, n-am fost un inger chiar daca la suprafata poate sa para asa. Am fost mai degraba un monstru decat o zeita peste toti  oamenii. Nu am controlat dar imi place controlul. Nu am lasat sa-mi scape tot din vedere desi ma pierd printre ganduri.
Mi-ar fi placut sa fiu ori o zeitate ori un monstru sau chiar un inger numai pentru am gasii intr-un sfatsit locul pe care il caut cu disperare. Paradoxala treaba.
Un prieten pe care il cunosc de relativ putin timp dar pe care simt ca il stiu de-o viata, m-a intrebat:”La ce te pricepi cel mai bine ?”
De ceva timp imi puneam si eu intrebarea iar pentru fiecare moment aveam un alt raspuns, o alta varianta a sinelui conditionata de starea emotionala in care ma aflam. Dar sa aud intrebarea din gura altcuiva nu a fost nici pe departe reconfortant cum am asteptam. De fapt, am ramas confuza de parca nu mi-as fi planuit raspunsul cu mult timp inainte. Doar am stat si am lasat linistea sa persiste pana am resuit sa murmur ” Nu stiu”.
Mi-ar fi placut sa spun orice lucru marunt care mi-ar fi brazdat gandurile dar am ramas incremenita intre ele fara sa pot sa dezvolt nimic.
Poate ca nu are legatura ca deobicei but that’s all.
So, in a world of Gods and monsters, nu sunt un inger , nici un demon , nici zeitatea suprema ci doar combinatia dintre ele: omul, fiara batrana.
P.S.: Gods and Monsters e o melodie a Lanei del Rey

Leave a Reply

