Ce am citit in August 2015

Asta e inceputul lui Septembrie si ar fi trebuit sa scriu postarea cu o zi in urma dar cum in ultima saptamana m-am lasat (ca de obicei) prada procastinarii, scriu astazi.

In August mi-am propus sa citesc 4 carti ( tbr aici ). Din cele propuse am citit :

  1. Jumatatea Salbatica ( kind of recenzie aici ) care a reusit sa imi stoarca niste sentimente tare amuzante cu privire la Gabriel ( hehehe) si asa am reusit sa imi storc alte doua postari (don’t ask, i was in fangirl mode) (actually, i still am)
  2. Orase de hartie de John Green

Din aceasta carte am citit numai 209/362 pag. Momentan am o relatatie de love/hate cu ea.  Imi inspira sentimentul de travel dar pe cealata parte ma streseaza toata drama de liceu. Poate pana la sfarsit voi decide cum este aceasta carte cu mine.

Pe langa cele doua am mai si aproape participat in Read-a-thon. De ce aproape participat? o sa vina intrebarea. Treaba e ca am esuat tragic desi eram motivata sa duc pana la sfrasit primul meu read-a-thon. Dar cum am zis si mai devreme… procastinarea ei sa fie. ( evident ca nu pot sa dau vina pe mine desi este vina mea )

Pentru postare e putin trisat deoarece  in tbr-ul read-a-thonului se afla si Jumatatea Salbatica.

In rest din acel tbr am mai citit si Limitele magiei de Graham Joyce (haelujah). Cartea a fost buna si probabil la un moment dat ii voi face si o recenzie.

Am mai ascultat si cateva parti din Alive de Scott Sigler. Daca nu ma insel, inca nu s-au uploadat toate partile. Indiferent de starea audiobook-ului, va las si voua playlistul daca vreti sa ascultati. Pentru mine e o experienta destul de interesanta cu cateva picaturi de greata pe ici pe colo. Are putine tente de Maze runner dar nu foarte accentuate dar este o carte foarte interesanta. Zic ca merita o sansa. (mai ales ca e free )

Playlist Audiobook : https://www.youtube.com/watch?v=pISEeCox_aQ&list=PLkdHflRFigL3cY-r1IZjmNIvKtMDDAJ0t

That’s all for today folks ! 😀

Leave a Reply

