I’m a slow reader

Pentru o perioada destul de indelungata am crezut ca eram o cititoare relativ rapida. Cauza principala era faptul ca pe vremea aceea citeam mult mai mult fata de acum. Cum timpul a mai trecut, volumele s-au mai imputinat si ideea de rapiditate s-a risipit iar realitatea si-a facut prezenta. *like a slap*

Exista totusi si o explicatie logica a drumului meu incet printre cuvinte, accea ar fi ca imi iubesc patul mai  mult decat orice. Am spus-o, da! DAAA! DAAA! *nu sunt beata ca Radar…si nici nu-mi voi lipi de mana o sabie din doze de bere*

*aici ar fi venit un monolog intreg despre cum nu ii inteleg pe cei care citesc repede dar recitind porcaria nocturna, nu e deloc asa*

Revenind la confesiunea care a atins un punct aproape de loc culminant de ciudat… sunt un melc si ma tarasc cu o lene nedescrisa.

Pana la urma doua tipuri de cititori vor ramane in lumea asta si… pana la urma (repetitie iaiii -_-) nu imi pare rau ca fac parte din grupa lenesilor. 🙂

*get that ? hehehe*

Leave a Reply

