Cum am castigat timp

Pentru o persoana care nu citeste, ce am facut eu pare pierdere de timp. Thank the ham for that :))
Ideea e ca saptamana trecuta mi-am tarat coada prin Bucuresti… si prin tarand coada vreau sa spun ca a  trebuit sa ajjng intr-un anumit loc si m-am ratacit de cateva(mai multe) ori. Orasul asta e ca un labirint in natura ( umana) cu toate strazile, bulevardele( oare asta e pluralul), legaturile cu 66, 182 si alte mijloace de transport care sa te scoata sau sa te bage mai rau in inima Bucurestiului .
Cel putin imi place sa merg cu metroul dar si pe ala l-am luat gresit ( you know nothing Google directions).
Intrebarea e “Ce am facut de am castigat timp ?”… sa va dau un indiciu(sau mai multe). Chestia asta implica urmatoarele : a te pierde , a gasi din greseala, a te pierde din nou.
Acum vine partea grea, sa explic ceva atat de simplu si atat de ciudat.
A te pierde – a te ratacii fizic dar nu si mintal
A gasii din reseala – a trece pe langa o librarie; a intra in librarie
A te pierde din nou – a te ratacii mintal printre pagini si coperte frumos dispuse.
Mai repetati astea de 3 ori si mi-ati descris jumatate din zi (yaii)

image

image

Pozele sunt facute la Compania de librarii Bucuresti de pe Bd Magheru ( pentru ca asta scrie pe bon… )
Am mai trecut si pe la libraria Nemira  si inca una care nu am nici cea mai mica idee cum se numea.


Leave a Reply

